Gyógytornász, sportrehabilitációs tréner

Justin Napsugár

Justin Napsugár

Te is megkaptad már, hogy neked könnyű?

2023. december 07. - Justin Napsugár, gyógytornász, rehabtréner

konnyu.jpg

Amit mások gondolnak…
👉Neki könnyű, mert …
👉még fiatal.
👉jobb a genetikája.
👉vékonyabb.
👉ügyesebb, sporteredményei vannak , biztos tesiből is jó volt.
👉van ideje.
👉nincs gyereke.
👉rugalmasabb a munkahelye.
👉magának osztja be az idejét.
👉biztos nincs betegsége, nem kell gyógyszerre és orvosokra költenie .
👉szeret mozogni.

És ami mögötte van …
👉”28 vagyok , 12-24 éves korom között mindig fájt valamim. “
👉 “ 4. gyerek vagyok, visszértágulást, gyenge kötőszöveti rendszert, X - lábat, gerincferdülést, bőrproblémákat, emésztési panaszokat és migrént is “ örököltem “ , de rengeteget tettem azért , hogy ennek ellenére jól legyek . “
👉”15 évesen 30 kg- t fogytam dietetikus segítségével. Köszi a rengeteg szekálást, megalázást, kirekesztést, verést, ez motivált.
👉” Tesiből hármas voltam, de felnőttként rájöttem, hogy a technikám fejlesztésével bármire képes vagyok. Most sokan mondják, hogy én milyen szépen és könnyedén csinálom a gyakorlatokat. “
👉” 25 éves koromban voltam az első versenyemen. Sokan mondták ugyan, hogy nem fog sikerülni, meg majd lesérülök vagy feladom, de rengeteget dolgoztam azért , hogy felkészült legyek . 3 év alatt 18 versenyt toltam le sérülés nélkül. Nem a dobogó volt a cél, egyszerűen élveztem, hogy végigcsináltam.
👉” Több órányi bevételemről mondtam le azért , hogy legyen időm edzeni és főzni. Tudom, hogy különben akár több hétig, hónapig nem tudnék később dolgozni, ha elveszítem az egészségem. Sajnos jó pár példát láttam erre …“
👉 “ A gyerek is látja otthon, hogy tornázom és ő is beáll. Plusz, a melóban is eszembe jut pár gyakorlat és többször átmozgatom magam . “
👉” Kevesebbet fizető munkát vállaltam, normális időbeosztásért cserébe. “
👉 “ Autoimmun beteg vagyok, de mivel tartom a diétát , nem látszik belőle semmi. Igaz, hogy rengeteg idő mindent magamnak elkészíteni és az alapanyag is drága, de legalább jól vagyok és nem kell gyógyszerre költeni. “
👉“ A tesiórás megaláztatások miatt sokáig azt gondoltam, hogy nekem a mozgás kimerül a sétában, biciklizésben, úszásban, örömtáncban . Már felnőttként próbáltam ki az evezést, modern táncot, hip-hopot, társastáncot, krav magát, TRX - boot campet, karate irányzatokat , hatha jógát , aerobicot, zumbát , aztán a COVID idején online a talaj pilatest, flow-, gerinc-, és női jógát, HIIT tréninget, stretching órát, balett aerobicot majd 27 évesen elkezdtem megvalósítani a gyerekkori álmom és soloban tanulni modern táncot. Hihetetlen, hogy mennyi féle mozgásforma van. Jelenleg ezekből 4 félét végzek heti rendszerességgel, évek óta, valamelyiket edzővel, valamit magamtól otthon és persze a séta is megmaradt. Mivel így jól érzem magam és mindegyiket imádom csinálni , könnyű motivált maradni. Na meg elég volt 1-2* megtapasztalni, hogy ha kimarad akár egyetlen hét, visszatér minden panaszom szépen sorban. Egyébként néha csak úgy futok egyet, gyermeki örömmel, pedig régen utáltam. Most szeretnék megtanulni kézen állni és nagyon kipróbálnám az animal flow-t , az aerial jógát és a gépes pilatest is. Régen ezeket túl nehéznek tartottam volna és tuti nem mertem volna belevágni , de ma már sokkal bátrabb vagyok és szeretem a változatosságot.”
👉” Inkább edzésre és minőségi ételekre költök, mint később gyógyszerre.”

Te is megkaptad már , hogy neked milyen könnyű?
Vagy inkább te mutogatsz másokra?


Az idézetek egy része tőlem van, más része a férjemtől, valamelyik pedig vendégtől.

Lehet találgatni, de igazából mindegy is, hogy melyik kitől van, hiszen bárki lehet példa, ha ahelyett, hogy azt gondolnád, hogy ő azért csinálja, mert neki könnyű, inkább megkérdezed, hogy mégis hogy a fenébe érte el azt, ami számodra ennyire irigylésre méltó.

Ha pedig bebizonyítottad magadnak, hogy te is képes vagy rá, legyél rá büszke, hogy már olyan jól csinálod, hogy az látszólag rohadt könnyű. 🙂

A bejegyzés trackback címe:

https://sunshinerehab.blog.hu/api/trackback/id/tr1418276083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása